Wednesday, January 19, 2011

Hvorfor gør folk brug for at rekonstruere huset?

Jeg har ofte spørgsmålet om, hvorfor nogle mennesker genopbygge deres hus efter at have tilbragt en masse penge for omkostninger til materialer og serverer. Er de også sindssyg eller de bare har masser af penge til affald? Hmmm … Lad os gøre et forsøg på at finde ud af det.

Der var en gang, at jeg mødte en mand på vej at tage fat et stykke ridse papir. Da den tid er så blæsende. . at papir flygtede, indtil den går tæt ved siden af mig. Manden er ikke engang anerkender han mister noget, fordi hans tunge byrder, og også han er i en fart. Jeg vil plukkede papir og så jeg løber efter manden at give det til ham. 
Publikum var så støjende, at jeg bare nødt til at råbe for at få opmærksomhed. Da han drejede hovedet på mig, jeg fortalte ham, at kan tages til følge dette stykke bunden papir tilhører ham. Han spurgte mig, hvad slags papir så jeg svarede ham den, der har et hus skitse, hvis jeg 'm ikke fejl. Han kom til mig og takkede mig så meget, fordi det er den arkitektoniske plan af deres nye hus. Han fortalte, at papiret så meget værd som hende gift kvinde. Jeg forstod ikke, hvad han ønsker at sige det forklarede det til mig. Hendes gift kvinde døde i en brand brændende hus. Han var ikke i stand til at hjælpe hende på grund af hans job. Så for hans uendelige lidenskab for hans gift kvinde, besluttede han genopbygning af deres ejendom. Et hus, som han og hans gift kvinde var efter at konstruere en familie.

Det var så glædeligt, var det ikke?
Nu har jeg indså, at folk har deres egne årsager med at rekonstruere deres ejendom. Nogle ødelægges af tragedier og ønsker at holde fast i deres gamle hus. Mens de fleste ikke er tilfreds med det, så de vil have noget andet end den forrige. De vil have mere større, bredere og også mere attraktiv.

No comments: